مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 18:002020-03-03اجتماعي

آسمان گیلان آفتابی می شود


کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی روزهای آینده غالبا جریانات پایدار از منطقه عبور می کند، گفت: فردا آسمان در غالب نقاط استان آفتابی است.

- ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی روزهای آینده غالبا جریانات پایدار از منطقه عبور می کند، گفت: فردا آسمان در غالب نقاط استان آفتابی است.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر سامانه سرد و بارشی از منطقه ما خارج شده است، اظهار کرد: هم اکنون آسمان استان نیمه ابری است و در بیشتر نقاط کاهش ابر داریم.

وی بیشینه دمای هوای رشت طی امروز را 12 درجه سانتی گراد دانست و افزود: امروز صومعه سرا با 20 درجه سانتی گراد گرم ترین و جیرنده با صفر درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بودند.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی روزهای آینده غالبا جریانات پایدار از منطقه عبور می کند، گفت: از فردا ضمن پایداری جو، غالبا آسمان آفتابی است و روند افزایشی دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

غلامی افزایش ابر و وزش باد را از جمله پدیده های جوی مورد انتظار طی فردا دانست و یادآور شد: در نواحی جلگه ای آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی خواهیم داشت، اما شرایط برای یخبندان در ارتفاعات و دامنه ها مهیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان گیلان آفتابی می شود

آسمان گیلان آفتابی می شود